Aku suka nak share tentang...

********* Kat sini aku suka nak sharekan tentang pelbagai resepi yang aku & suami pernah buat serta aktiviti-aktiviti menarik sepanjang zaman*********

Tuesday 26 July 2011

Kek SpaN PaNDaN - CuBaaN PerTaMa

SeMaLaM 25 JuLy 2011 aku teringin sangat nak mencuba kek span... Balik Keja walau dalam keadaan penat, takda energy (puasa sunat), aku gagahkan jugak membuat kek span sebelum tiba waktu berbuka.... Hasil keja tangan aku dengn adik aku..setengah jam kat dapur, ini lah hasilnya...not bad utk pertama kali buat bagi orng mcm aku..so lepas ni boleh buat lagi hebat....selamat maju jaya utk diri aku sndiri..hehehehe

Ni kena telengkup supaya kek tak kempis..(petua dari Resepi)
                                         
Hitam kek aku gara2 terlebih panas dalam oven

bau pandan semerbak...

Boleh tahan..

Memang sedap..lain kali cuba lagi...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.