Aku suka nak share tentang...

********* Kat sini aku suka nak sharekan tentang pelbagai resepi yang aku & suami pernah buat serta aktiviti-aktiviti menarik sepanjang zaman*********

Tuesday 13 September 2011

Majlis Penyampaian Sijil dan Raya Aidilfitri JAFA

Ahad 11 Sept 2011 berlansung upacara penyampaian sijil utk bekas2 belajar Jelita Aziz Fashion Academy (JAFA).. padahal masa belajar JAFA tak wujud lagi..hehehehe.... tumpang glamour jap.. Seronok tak terkata boleh jumpa teman2 masa belajar kat kelas jahit.. paling best dapat makan sampai kenyang..hahaha..
Ini Sijil utk kursus pakaian wanita dan kanak2.. Ada satu lagi sijil utk Jahitan Langsir - Scallop tapi kak Ita salah tulis utk jahitan Manik dan sulaman...huhuhuhuh..
Ramai jugak penerima sijil yang tak datang. Ini antara yang sanggup datang... Grand gitu..semua pakai baju raya yg cantik2 expecially bakal pengantin Cik Jue (serba pink dari kepala hingga ke bawah) Ini pelajar-pelajar yang menerima sijil termasuk aku..
Teman-teman satu kelas yg banyak ragam dan celoteh.. Dari kiri: Kak Sue, Jihan, Aku, Kak Ita, Jue, Yana & Kak Siti






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.