Aku suka nak share tentang...

********* Kat sini aku suka nak sharekan tentang pelbagai resepi yang aku & suami pernah buat serta aktiviti-aktiviti menarik sepanjang zaman*********

Friday 30 September 2011

Spegetti Goreng Bersos Special

22 Sept 2011 (Khamis) sedang aku kelam kabut nak bersiap pergi kerja, suami aku menawarkan diri untuk menyediakan sarapan pagi.... Class gitu... bahan-bahan semua aku dah preparekan... suami aku cuma tolong masak... klu bab-bab goreng mee, bihun dia terror ler..tapi bab spegetti, dia tak pernah buat.. kira ini 1st trial utk dia... sedap tak sedap belakang cerita... Amat mudah & senang utk sediakan Spegetti goreng ni... Rahsianya cuma menggunakan sos ayam istimewa yang direkacipta oleh suami aku.. tak perlu masukkan bawang or sebarang perisa kerana sos istimewa ni dah lengkap dengan segala bahan dan perasa..
Tumis isi ayam + bebola ikan
Tuangkan sos ayam istimewa
Gaul hingga sebati dengan api yg kuat
Masukkan spegetti yg telah direbus
Masukkan sayur2an
Gaul sebati..sdia utk dimakan

Aku tapau sebekas gi tempat keja... alhamdullilah... memang sedap... itu komen dari Kak CT Nur & Kak Anie.. Suami aku siap bawak balik gi Mersing lagi utk mak mertua aku... TERIMA KASIH ABANG .. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.