Aku suka nak share tentang...

********* Kat sini aku suka nak sharekan tentang pelbagai resepi yang aku & suami pernah buat serta aktiviti-aktiviti menarik sepanjang zaman*********

Wednesday 14 September 2011

Spegetti Special CT Edition

Sejak duduk dengn adik kesayangan aku SiTi SaHRia, aku dah pandai sikit2 nak buat resepi ala2 barat nie.. Al-maklum ler, dia berpengalaman dalam makanan2 barat (tak ler advance tapi lebih baik dari aku yg tak tau langsung nie..huhuhuhu). Klu tak selalunya bila nak makan, kat kedai je la jawabnya... So ini ler hasilnya..cuma biasa ler klu aku yg masak, confirm aku rombak 50%..hahahahahha.... Alhamdulillah...memang berbaloi masak sndiri berbanding order kat kedai..segala rencah masuk sesuka hati ikut ler byk mana nak letak...makan pun bertambah2....
Masak kuah
Tuang kuah atas spegetti & tabur cheese
Gaulkan kuah dengan spegetti

Makan sampai licin
Kali kedua aku buat spegetti aku letak macam2 benda...apa yang ada kat peti sejuk aku masukkan je dalam spegetti..ini ler hasilnya...segala macam sayur aku letak...kira aku ni pakar modify resepi...hahahaha...


Spegetti sayur-sayuran

Pekena dengan orange jus dan bubur pulut hitam

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.