Aku suka nak share tentang...

********* Kat sini aku suka nak sharekan tentang pelbagai resepi yang aku & suami pernah buat serta aktiviti-aktiviti menarik sepanjang zaman*********

Friday 30 September 2011

Raya Bersama GENG AVAPLAS

18 September 2011, Ahad.. Kak Siti Nur Civilaan buat makan2 kat rumah dia sempena raya kat Indahpura, Kulai.. Kebetulan dah ramai2 menyerbu rumah kak CT, kak Azlina Sanin pun ajak ler sekali beraya rumah dia area Bandarputra, Kulai kat Jalan Nuri ...Kat rumah Kak CT, kak CT hidangkan laksam..dah perut memang tengah lapar, nikmat betul dapat makan laksam walupun aku bukannya peminat setia laksa or laksam.. First time bersua dengn Mimie baby comel kak CT...lebih kurang macam Natasya..Montel sungguh..
Mimie montel


Lepas abis kat rumah Kak CT, terus gi rumah Kak Lin... Rumah kak Lin dah macam rumah aku plak..Sibuk ler aku bantu kak Lin serve tetamu-tetamu dia yang datang bertandang... Kata tak buat open house, tapi yang datang berduyun-duyun jugak... kebanyakkan warga sekerja..makan ramai2 memg best..Abis licin lauk pauk Kak Lin..kata tak buat open house..tapi tetamu dekat 50 orng jugak yang datang.. hahaahaha..

Ramai betul peminat2 cilik yang nak posing




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.